Vragen over bestellen en betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Wat is de verwerkingstijd van mijn betaling?
  • Kan ik ook zakelijk bestellen?
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    ideal logo

    iDEAL

    Met iDEAL betaalt u makkelijk, snel en veilig. Selecteer bij betaling via iDEAL uw bank (ABN Amro, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers) om naar het betaalscherm te gaan. Geef akkoord voor de betaling en verlaat na afronding van het betaalproces de internetbankieromgeving. Wij versturen uw bestelling als het product op voorraad is.


    buckaroo logo

    Vooraf betalen met bankoverschrijving

    Kiest u voor een bankoverschrijving, dan ontvangt u na het bestellen een e-mail van ons met uw besteloverzicht en een e-mail van Buckaroo met alle betaalgegevens.

    Buckaroo is het bedrijf dat de financiële afhandeling voor ons uitvoert. In de e-mail van Buckaroo vindt u uw unieke betaalkenmerk. Maak binnen 7 dagen het bedrag over onder vermelding van dat betaalkenmerk. Als Buckaroo de betaling heeft ontvangen en wij het product op voorraad hebben, versturen wij uw bestelling.


    paypal logo

    PayPal

    Als u een PayPal-account heeft, kunt u makkelijk en veilig betalen via PayPal. Log in en rond de betaling af. Wij versturen uw bestelling als we de betaling van PayPal hebben ontvangen en als het product op voorraad is.


    bancontact logo

    Bancontact / Mister Cash

    Winkelt u vanuit België? Met Bancontact betaalt u makkelijk, veilig en snel. Kies uw bank (AXA bank, CBC, Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, VDK Spaarbank) om naar het betaalscherm te gaan. Geef akkoord voor de betaling en verlaat na afronding van het betaalproces de internetbankieromgeving. Wij versturen uw bestelling als het product op voorraad is.


    Achteraf betalen met Billink (€ 1,00 administratiekosten)

    Wilt u uw bestelling eerst in huis hebben en achteraf betalen? Kies dan voor de betaalmethode Billink. Dat werkt veilig en makkelijk. U ontvangt na uw bestelling een factuur van Billink via e-mail, die u binnen 14 dagen betaalt.

    Heeft u geen e-mailadres? Dan ontvangt u de factuur per post. Neem telefonisch contact met ons op als u geen e-mailadres heeft en gebruik wilt maken van Billink Achteraf Betalen: 0413-246308.

    Let op: bij deze betaalmethode verloopt de betaling niet via CZ Gezondheidswinkel, maar via Billink. Heeft u vragen over uw betaling? Neem contact op met Billink: 0900 - 04 000 31.

    Wat is de verwerkingstijd van mijn betaling?

    Afhankelijk van de gekozen betaalmethode heeft de bank tijd nodig om uw betaling te verwerken en een betaalbevestiging af te geven. Houd rekening met de volgende verwerkingstijden:

    • iDEAL: 2 tot 4 minuten
    • l: 2 tot 4 minuten
    • Overschrijving: 1 tot 2 werkdagen na uw betaalopdracht

    Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Bij CZ Gezondheidswinkel kunnen bedrijven en organisaties ook bestellen. In dit geval stuurt u ons een e-mail met daarin de NAW-gegevens van uw bedrijf of organisatie, inclusief KvK-nummer en BTW-nummer. Ook wanneer er een afwijkend factuuradres is, deze graag vermelden in de e-mail. U ontvangt na uw bestelling een bevestiging per e-mail. In deze mail vindt u ook de factuur.

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer u zich bedenkt en de bestelling wilt annuleren, dient u zo snel mogelijk e-mail met ons op te nemen. Wij annuleren de bestelling voor u. Heeft u al betaald? Dan storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.