Vragen over bezorgen

Wat zijn de bezorgopties en wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.59 uur besteld zijn, worden de volgende werkdag geleverd als wij de betaling binnen hebben en het product op voorraad is. Bij bestelling van maandag tot en met vrijdag vóór 16.59 uur gelden de volgende opties:

  • - De volgende dag bij u thuis bezorgen
  • - Uw bestelling afhalen bij ons magazijn in Uden (neem hiervoor contact met ons op)
Bij bestelling in het weekend:
  • - Het pakket op de volgende werkdag (dinsdag) bij u thuis bezorgen
  • - U haalt het pakket vanaf de eerstvolgende werkdag op bij ons magazijn in Uden (neem hiervoor contact met ons op)
TIP: Wilt u alvast kijken in welk tijdvak de DHL-bezorger bij u in de buurt is? Bekijk dan de bezorgtijden in uw gebied voor een indicatie van het bezorgmoment.

*Let op: bij sommige producten moet de bestelling en betaling voor 14.00 uur binnen zijn, bijvoorbeeld als het pakket een wat groter formaat heeft. Dit staat dan aangegeven op de productpagina.

Bezorging voor Belgische of Duitse klanten

Bestellingen met een afleveradres in België of Duitsland versturen wij op werkdagen nog dezelfde dag als wij de betaalbevestiging voor 16.30 uur binnen hebben en het product op voorraad is. Naar verwachting komt de pakketbezorger dan de volgende werkdag bij u langs met het pakket.

Bestellingen met een afleveradres in België of Duitsland nemen soms een dag extra in beslag. Voor andere landen kunt u altijd contact opnemen over het verwachte bezorgmoment.

Let op: vanwege bezorgdrukte en achterstanden bij onze Belgische bezorgpartner (Bpost) kunnen bestellingen naar België langer onderweg zijn. Houd rekening met langere bezorgtijden.

Levering bij meerdere producten

Bestelt u meerdere producten met verschillende levertijden, dan nemen wij contact op om de bezorging met u af te stemmen.

Levering op de Waddeneilanden

Woont u op één van de Waddeneilanden? Dan kan de aankomst van uw bestelling een werkdag langer duren.

Feestdagen

Op deze feestdagen versturen wij geen bestellingen en worden er geen pakketten bezorgd:

  • - Nieuwjaarsdag
  • - Tweede Paasdag
  • - Koningsdag
  • - Hemelvaartsdag
  • - Tweede Pinksterdag
  • - Eerste en Tweede Kerstdag

Wat is de levertijd als het product niet op voorraad is?

Als het gewenste product niet op voorraad is, kan het zijn dat u het later in huis heeft. Bij elk product staat vermeld of het op voorraad is en eventueel wat de levertijd is. Staat het er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging van CZ Gezondheidswinkel is binnen Nederland in handen van DHL. In sommige gevallen bezorgt een andere pakketdienst uw bestelling.

Bij verzending naar België verloopt de bezorging via Bpost of DPD. Voor de bezorging in Duitsland werken wij met DPD.

Wat als ik niet thuis ben?

Bij bezorging in Nederland door DHL
Als u niet thuis bent, probeert de pakketbezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt.* Lees meer hierover bij de volgende vraag.

Let op: Bent u niet thuis, dan laat de bezorger een briefje achter in de brievenbus. Geen briefje gehad? Neem bij vragen over de bezorging contact op met onze klantenservice.

Bij bezorging in België en Duitsland door DPD
Wanneer u niet thuis bent, probeert de DPD-pakketbezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Kunnen de buren het pakket ook niet in ontvangst nemen? Dan brengt de pakketbezorger uw bestelling naar het dichtstbijzijnde afhaalkantoor, waar u het zelf kunt ophalen wanneer het u uitkomt. Geen bericht van de pakketbezorger in uw brievenbus gehad? Neem contact met ons op.

TIP: Geef een ander bezorgadres op, bijvoorbeeld het adres van uw werk, zodat u snel uw bestelling ontvangt

Hoe vaak wordt mijn bestelling aangeboden?

Dat is afhankelijk van welke vervoerder uw pakket bezorgt. In Nederland is dit meestal DHL en voor Belgische zendingen DPD of Bpost.

Bij bezorging thuis door DHL

DHL biedt reguliere zendingen binnen Nederland 1 keer aan op het door u opgegeven bezorgadres. Bent u niet thuis? Dan probeert de pakketbezorger het pakket eerst bij de buren af te geven. Als dit niet lukt, gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt waar u het zelf kunt ophalen.

TIP:
Liever ergens anders of op een ander moment laten bezorgen? Via de Track&Trace-link in uw mailbox kunt u een andere optie voor afleveren kiezen. Kies uit:

  • - Op een ander moment thuis bezorgen
  • - Bij een ander DHL ServicePoint afleveren
  • - Bij de buren bezorgen (alleen bij buren, dus niet op een ander adres)
Het aanpassen van uw bezorgvoorkeuren kan al voor de eerste afleverpoging. Klik hiervoor op 'Iets anders afspreken' in de Track & Trace.

Bij bezorging door DPD

Bij Belgische zendingen biedt de DPD-bezorger uw bestelling 1 keer aan op het opgegeven bezorgadres. Bent u niet thuis? Dan brengt DPD het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie, waar u het kunt ophalen wanneer het u uitkomt. Het pakket blijft 1 week liggen op het afhaalkantoor. Daarna komt uw bestelling automatisch weer bij ons retour.

Wat kan ik doen bij een vertraagde bezorging?

Bij een vertraagde bezorging helpen wij graag om het zo snel mogelijk op te lossen! Bel onze klantenservice op 0413-246308 of stuur een mail: service@czgezondheidswinkel.nl. Chatten met de klantenservice kan natuurlijk ook! Wij gaan dan direct voor u uitzoeken wat er is misgegaan en hoe we uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis krijgen.

Let op: Heeft u uw bestelling op vrijdag na 16.59 uur of in het weekend geplaatst? Dan verzenden wij uw bestelling op de eerstvolgende werkdag als de betaling bij ons binnen is en wij het product op voorraad hebben.

Bij bestellingen in het weekend is de eerstvolgende bezorgmogelijkheid op dinsdag.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket gescand is bij de pakketdienst ontvangt u via e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace-link. Zo kunt u heel makkelijk uw bestelling volgen en zien wanneer de pakketbezorger verwacht bij u langs te komen met het pakket.

Geen e-mail gehad, werkt de link niet of heeft u andere vragen over de bezorgstatus? Wij helpen u graag verder! Laat het ons weten via 0413-246308 of service@czgezondheidswinkel.nl. Chatten met de klantenservice mag ook.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Ja hoor, u kunt uw bestelling gratis komen ophalen bij ons magazijn in Uden. Neem hiervoor even contact met ons op door te bellen naar 0413-246308 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur) of een e-mail te sturen naar service@czgezondheidswinkel.nl. Onze klantenservice laat dan weten wanneer de bestelling klaar ligt.

Waar bent u naar op zoek?

Uw winkelmandje