Vragen over bestellen

Welke maatregelen neemt CZ Gezondheidswinkel rondom het coronavirus?

Beste klanten van CZ Gezondheidswinkel,

In verband met het coronavirus werkt onze klantenservice op dit moment met een lage bezetting. Daarom vragen wij om rekening te houden met langere wachttijden wanneer u met ons belt. Wij adviseren om bij vragen over een bestelling een e-mail te sturen naar service@czgezondheidswinkel.nl.

Kan ik mijn bestelling nog wel komen ophalen?
Nee, op dit moment niet. Voor uw en onze gezondheid hebben we besloten om de optie Afhalen in Uden tijdelijk niet aan te bieden.

Worden bestellingen van CZ Gezondheidswinkel nog wel bezorgd?
Geen zorgen: onze bezorging blijft onveranderd. Bestellingen die op werkdagen voor 16.59 uur besteld en betaald zijn, worden de volgende dag bezorgd (afhankelijk van drukte bij onze bezorgers). Bij bestelling en betaling op werkdagen na 16.59 uur kunt u de bestelling een dag later verwachten.

Let op: vanwege verwachte drukte bij onze pakketbezorgers is er een kans dat uw bestelling langer onderweg is. Laat u niet verrassen en bestel op tijd.

Veel DHL servicepunten zijn gesloten vanwege de lockdown maatregelen. Wilt u iets retour sturen, maar is uw DHL ServicePoint gesloten? Dan kunt u het ook na de lockdown terugsturen. Laat dit wel even weten door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (service@czgezondheidswinkel.nl). Zo weten wij dat we de zichttermijn voor uw bestelling moeten verlengen.

Wij wensen iedereen een goede gezondheid en veel sterkte de komende tijd.

Het team van CZ Gezondheidswinkel

Hoe plaats ik een bestelling?

Wij leggen u graag stap voor stap uit hoe bestellen bij CZ Gezondheidswinkel werkt:

  1. - Klik op de button In winkelmandje bij het product dat u wilt bestellen.
  2. - Het product verschijnt rechtsboven in uw winkelmandje. Klik op Winkelmandje bekijken of Naar de kassa als u direct wilt afrekenen.
  3. - Heeft u een kortingscode? Vul deze in bij het afrekenen in het blauwe veld met Kortingscode. Klik op Toepassen om de korting te verrekenen.
  4. - Wilt u bestellen met een account?* Kies bij Contactgegevens bovenaan voor Bestellen met account - Inloggen of account aanmaken.
  5. - Vul alle contactgegevens in en klik daarna op Verder naar verzending.
  6. - Kies op de volgende pagina de gewenste verzendmethode. Ga verder door te klikken op Verder naar betaling.
  7. - Selecteer de gewenste betaalwijze en vul alle gegevens in. Als u betaalt met iDeal of PayPal wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina.
  8. - Liever op een ander adres laten bezorgen? Zorg dan dat u bij Contactgegevens het juiste adres heeft ingevuld en klik bij de betaling op Kies een ander factuuradres.
  9. - Na het kiezen van de betaalmethode gaat u verder door te klikken op Verder naar afronden.
  10. - Controleer uw gegevens en klik op Bestelling afronden om de bestelling te bevestigen.

Gefeliciteerd, uw bestelling is geplaatst! Wij sturen een bestelbevestiging en alle benodigde informatie naar het door jou opgegeven e-mailadres.

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Neem even contact met ons op. Wij helpen graag!

*Met een account kunt u uw bestelgeschiedenis inzien en de volgende keer makkelijker en sneller een bestelling plaatsen. Om uw laatste bestelling in te kunnen zien, moet u wel ingelogd zijn op het moment van bestellen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons verschillende bevestigingsmails*:

  • 1. Bestelbevestiging
  • 2. Uw besteloverzicht/factuur (na betaling)
  • 3. Verzendbevestiging & Track&Trace

*Heeft u na het bestellen geen e-mail van ons gehad? Neem dan contact met ons op.

Waar vind ik een kortingscode?

Op dit moment hebben wij geen kortingscode. Bij de actieproducten van CZ Gezondheidswinkel is de korting die u als CZ-verzekerde krijgt al verrekend.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u zich bedenkt en de bestelling toch wilt annuleren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Wij annuleren de bestelling dan voor u.* En als u al betaald had, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

*Is de bestelling al verzonden? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wij raden in dat geval aan om het pakket aan de deur te weigeren, dan komt de zending automatisch bij ons retour.

Waar bent u naar op zoek?

Uw winkelmandje