Bent u ondanks al onze inspanning toch niet tevreden? Laat het ons weten. Onze klantenservice zal samen met u proberen een oplossing te vinden. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 8:30 tot 17:00 uur. Bel hiervoor naar 0413-246308 of vul het contactformulier in.

Ik heb een klacht

Heeft de klantenservice u geen passende oplossing kunnen bieden? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij CZ Gezondheidswinkel.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:
CZ Gezondheidswinkel
T.a.v. afdeling klachten
Postbus 799
5400 AT Uden

Uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bericht sturen wij u een reactie.

Klacht via Stichting Webshop Keurmerk of ODR platform

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU daarnaast mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Als uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is, staat het u vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.